تو بیا و بنویس

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 مي تواني تو بيا سر اين قصه بگير و بنويس

اين قلم؛ اين کاغذ؛ اينهمه مورد خوب!!!
راستش مي داني طاقت کاغذ من طاق شده...
پيکر نازک تنها قلمم ؛زير آوار غم و درد ببين خرد شده!
مي تواني تو بيا سر اين قصه بگير و بنويس...
مي تواني تو از اين وحشي طوفان بنويس!
من دگر خسته شدم

..
راست گفتند مي شود زيبا ديد؛ مي شود آبي ماند!
اما ... تو بگو ؛گل پرپر شده را زيباييست؟! رنگ مرگي آبيست؟


مي تواني تو بيا؛ اين قلم ؛ اين کاغذ
بنشين گوشه دنجي و از اين شب بنويس
بنويس از کمر بيد شکسته ؛ و يک پنجره ساکت و بسته!
ازمن! "آنکه اينگونه به اميد سبب ساز نشسته"
هر چه مي خواهي از اين صحنه به تصوير بکش..
صحنه ئ پيچش يک پيچک زشت؛ دور ديوار صدا!
حمله ئ خفاشان !!
جراتش را داري که ببيني قلمت مي شکند؟
کاغذت مي سوزد؟

من دگر خسته شدم. مي تواني تو بيا
اين قلم؛ اين کاغذ؛ اينهمه مورد خوب
من دگر خسته ام از اين تب و تاب .
تو بيا و بنويس
 


[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, ] [ 20:8 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه